Saturday, April 14, 2012

F.A.M.I.L.Y Gathering


Memang seronok bila semua adik beradik berkumpul.. Walaupun sekejap, ianya cukup bermakna.
Gathering nie buat kat rumah aku. Kira macam ada kenduri sket lah. Kenduri kesyukuran.. Alhamdulillah, sekarang aku dah ada rumah sendiri, laki aku pun dah habis belajar, anak2 pun alhamdulillah sihat2 semuanya.. Sebenarnya tanpa berkat doa emak bapak, mungkin aku tak berada macam sekarang.. I love you Mom.. Sesungguhnya Aku amat bersyukur dgn limpah kurnia yg diberikan oleh Allah S.W.T..

Majlis dimulakan dgn bacaan doa oleh adik aku, Yunus



Huh Otomen pun baca doa.. Lawak btol la Dany (anak kakak aku)


Dan Makannn... Kali ni aku ambik katering. Nasik minyak, pulut, rendang ayam, kari daging n sayur.. Tak larat lah nak masak2.. budak2 ramai mengacau.. Memang berbaloi la ambik katering nie..Mudah, cepat, lazat.. Terima kasih abg Lokman (katering).


Ni baru ada 5 org jer budak2.. Ada 5 org lagi yg takde dlm gamba ni


Abg Ipar aku n laki aku.. makan sambil ambik angin kat luar..


Masa tue aku n kak long aku ada buat surprise kepada family members yg lahir pada bulan April..
Ramai jugak.. ada 6 org. Kak long aku, Laki aku, Kakak ipar aku, n anak buah 3 org. Memang meriah lah...

6 candle for 6 people..

Ramai pulak yg beranak bulan April..




Family potrait?? adoyaii...



2 comments:

syiela said...

hehehehe.. tak lekang dengan topeng ottomen tu ye...

syukur alhamdulillah :)

Siti said...

budak2 berebut topeng otomen tu.. hehehe..

terima kasih.. syukur alhamdulillah..