Monday, November 30, 2009

Kenduri Kawin Shahrizal & Yusmawatie


Shahrizal adalah sepupu belah bapak aku.. Berlainan dengan kenduri yg aku pegi sebelum nie, Shahrizal merupakan seorang OKU. Dia mengalami cacat pendenganran dan bisu sejak lahir. Begitu juga dengan pasangannya..

Saat-saat di ijab kabul...



Bergambar keluarga sebelah lelaki..


Seronok tengok orang kawen nie.. tengah-tengah sibuk bersembang-sembang dgn sedara mara, aku pun tercari-cari mana laki aku nih..?

Oowhh tu dia.. amboi kuat btoi makan..



Aku ngan Kak Long aku pun apa lagi... serbuu..



Possing sebelum balik


Keesokan harinya pulak adalah hari persandingan.. so kami datang lagi ke rumah pengantin di Bandar Mahkota, Cheras..


Pengantin di arak.. bunga manggar indah berseri..


OOhh masuk paper siot.. for more information ....click here...



Di renjis-renjis di pilis....


Memang meriah kenduri nie.. dan makanan pun banyak, mewah dan sedap2..
Mana tak nya, rupanya bapak pengantin pompuan nie, tauke restoran la...

Perghh..kambing golek... yg memecah liur..



Shahrizal dan Yusmawati nampak secocok bangat...Tahniah dan selamat pengantin baru..Semoga mereka berdua hidup kekal bahagia hingga ke anak cucu..


No comments: